29-01-2012

Blogstop

Meer dan drie jaar geleden heb ik deze blog gemaakt voor familie, vrienden, bekenden en belangstellenden. Het begon met de voorbereiding van de emigratie, het afscheid in Zaandam en de eerste dagen en weken in Hedalen. Daarna schreef ik regelmatig berichten met foto's, filmpjes over onze belevenissen in het Hoge Noorden. Er gaat ongemerkt best wel veel tijd inzitten om dit allemaal op de blog te zetten. Maar na drie jaar is voor mij de puf er een beetje uit met het blogschrijven. Ik vond het heel leuk om over ons leventje in Noorwegen te schrijven en jullie op de hoogte te houden, maar de stof is op. Zoals ik al eerder eens schreef, het nieuwe is een beetje af en ons leven in Noorwegen draait gewoon door, net zoals jullie leventje in Nederland.
De blog zal wel blijven bestaan, maar nieuwe berichten zullen niet meer verschijnen.
Het betekend overigens niet dat we helemaal uit 't beeld zullen verdwijnen. Voor nieuwtjes, foto's en kontakt kan je ons voortaan vinden op www.facebook.com (Klik op WIJ OP FACEBOOK in de lijst met links)
Wij willen alle kijkers van de blog bedanken voor hun belangstelling.

Hieronder zijn de laatste fotootjes van een winters Hedalen.


















1 opmerking:

Fiona Zondervan, Beeldhouwer zei

Heel jammer, want ik doe niet aan Face book.
Zet er anders af en toe alleen wat foto's op?
liefs Fiona